שאלות נפוצות

אנא קרא את השאלות הנפוצות שלנו לפני שתשלח לנו הודעה.

מהם דמי המשלוח עבור הזמנות מהחנות המקוונת?

אנו מציעים שירות של משלוח חינם לכל העולם.

אילו אמצעי תשלום מקבלים בחנות המקוונת?

אנחנו מקבלים תשלום דרך חברת פייפל וחברת פיי פלוס המכבדת את כל כרטיסי אשראי מקומיים.

כמה זמן ייקח משלוח?

זמני המשלוח משתנים ממקום למקום אך בממוצע בתקופה זו בעת הקורונה משלוח נע בין 7-15 ימי עסקיים. הינכם מאשרים בעת הזמנה באתרינו כי 20 ימי עסקים לאספקה הם זמן סביר בתקופה זו להגעת המוצר.

עד כמה מאובטחות הקניות בחנות שלנו? האם הנתונים שלי מוגנים?

העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום אבטחת מידע. על ידי שימוש בטכנולוגיה זו, המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפנים ומאובטחים. כל הרכישות המבוצעות על ידי קונים באתר מאושרות על ידי חברות כרטיסי האשראי.

מה בדיוק קורה לאחר ההזמנה?

כל ההזמנות לקוחות בממוצע כ 1-2 ימי עסקים בשביל להתקבל, להארז ולהישלח מהמחסנים שלנו וכל ההזמנות כוללים מספרי מעקב.החברה שלנו אינה אחראית על עיקובים, אבידות או פגיעות במשלוח או משלוחים שנשלחנו לכתובת לא נכונות.

אנו תמיד משתדלים שתקבלו את החבילה בזמן המהיר ביותר ואנו נשתדל לעזור כמה שאפשר במעקב אחר חבילה

האם אני מקבל חשבונית עבור ההזמנה שלי?

כן, אל פי חוק מדינת ישראל המחירים הם כוללים מע"מ וישלח חשבונית קניה מייד לאחר תשלום מאושר. הזמנות מלקוחות תושבים חוץ לארץ לא יחויבו במע"מ.

שלח לנו מייל





    הירשם לניוזלטר שלנו